Na spletu lahko najdemo veliko prodajnih spletnih strani. Te spletne strani so strani velikih prodajno fokusiranih podjetij ali pa manjše spletne trgovine, ki iščejo način zaslužka. V vsakem primeru je na spletu veliko konkurence, ki jo moramo premagati, če želimo biti vidni. Tukaj nastopi optimizacija spletne trgovine.

Splošna optimizacija s primerom na panheat.si

Optimizacija spletnih strani ali SEO je znan postopek dviganja spletnih strani na spletnih iskalnikih. Ta postopek uporablja večino spletnih strani, ampak le redke dovolj dobro, da se uvrstijo na prvo mesto Googla. Če se želimo uvrstiti na prvo mesto moramo namreč opraviti veliko dela za našo spletno stran.

Najprej moramo seveda zadati svoj cilj in najti ključno besedo, na katero želimo targetirati. Če bomo želeli doseči več ljudi, bomo ciljali na več ključnih besed. Ključna beseda mora jasno biti vsebinsko povezana s našo spletno stranjo, paziti pa moramo tudi na vrsto ključne besede. Ključne besede so lahko:

  • Generične – ključne besede z več iskanji, več konkurence, večjo težavnostjo. Običajno so takšne ključne besede krajše in imajo več iskalnih namenov.
  • Long tail – ključne besede z manj iskanji,manj konkurence in zato manj težavne. Te ključne besede so daljše, od 3 do 4 besede in imajo bolj specifične iskalne namene.

Vrste ključnih besed moramo upoštevati, ker moramo za generične vložiti veliko več dela, kot v long tail ključne besede. Na srečo jih je zelo lahko ločiti med sabo. Ne samo, da nam že dolžina ključne besede približno pove iskalni volumen, lahko tudi uporabimo orodja kot so KeywordSurfer ali Ubersuggest, da izvemo natančen iskalni volumen ključne besede.

Nato nadaljujemo z kreiranjem spletne strani na kateri upoštevamo osnovna SEO pravila, kot so:

  • število ključnih besed,
  • število slik,
  • število zunanjih povezav ipd.

Teh pravil onsite spletne optimizacije je ogromno, zato si velikokrat pomagamo s spletnimi stranmi kot je SEO-Praktik.si, kjer zbirajo kupe informacij o SEO in pravilih, ki jih moramo slediti ter jih objavljajo na svoji spletni strani. Takšne spletne strani so uporabne za iskanje novega SEO znanja ter so tudi dobre za iskanje odgovorov na vaše probleme v zvezi z optimizacijo spletnih strani.

Spletna stran Panheat.si ir paneli je zelo dober primer profesionalno optimizirane spletne strani, kar je hitro očitno, ko obiščemo spletno stran. Ta spletna trgovina ponuja več vrst notranjega ogrevanja, med njimi tudi ir paneli. V njihovi ponudbi lahko najdemo več blagovnih znamk ir panelov, med katerimi lahko stranke izbirajo. Panheat.si namreč jamči, da bodo s svojim znanjem in izkušnjami poskrbeli za najboljši izkoristek in postavitev IR panelov, glede na specifikacije vašega objekta.

optimizacija spletne trgovine

Optimizacija spletne trgovine kot na POS-Plastika

Kadar pogledamo splošno optimizacijo spletnih strani, ugotovimo, da moramo upoštevati enake stvari tudi pri optimizaciji spletnih trgovin. Le da moramo pri spletnih trgovinah paziti še na dodatne spremenljivke. Optimizacija spletne trgovine ima spremenljivko iskalni namen.

Iskalni namen je to, kar stranke želijo najti, kadar iščejo določeno ključno besedo. Iskalnih namenov je več, nas pa zdaj zanima samo nakupovalni namen. To je, kadar ljudje iščejo po spletu z namenom, da nekaj kupijo. Različne ključne besede imajo različne iskalne namene, naš cilj pa je najti ključne besede, ki so vsebinsko povezane z našo spletno trgovino in imajo hkrati nakupovalni namen.

Ampak kako izvemo iskalni namen ključne besede?

Tudi pridobivanje te informacije ni zapleteno saj moramo samo poiskati to ključno besedo na posebnem spletnem iskalniku in pogledati kakšne so najvišje uvrščene spletne strani. Če so te spletne strani prodajne, potem je iskalni namen te ključne besede nakupovalen. Kot smo omenili moramo za to uporabljati poseben spletni iskalnik, ki ne prikazuje rezultatov temeljenih na naši iskalni zgodovini in lokaciji. Priporočamo vam googlov incognito mode in spletni iskalnik Startpage.

Primer izjemno dobro optimizirane spletne trgovine lahko vidimo na spletni strani POS-Plastika.si vizir. Ta profesionalna spletna trgovina ima viden primer dobre zgradnje onsite in offsite SEO. Najboljši primer offsite SEO za to spletno stran lahko vidimo na socialnem omrežju facebook, kjer ima spletna stran račun na katerem objavlja slike z povezavami na svojo spletno stran.

Organizacija vsebine na primeru Pohištvo123 in Bubamara

Največja razlika med informacijskimi in prodajnimi spletnimi stranmi je vsebina. Medtem ko na informacijskih spletnih straneh ljudje berejo članke/bloge o določeni temi, jih na prodajnih spletnih straneh bolj zanimajo produkti, kakšne so njihove lastnosti in kako izgledajo. Iz tega lahko sklepamo, da ljudje pričakujejo veliko več vsebine v obliki besedila na informacijskih spletnih straneh.

Ampak kako to deluje s optimizacijo?

Res je, da imajo informacijske spletne strani veliko več vsebine in da to pomeni, da imajo zgrajen boljši onsite SEO, ampak jih večina prodajnih spletnih strani dohiti in prehiti na offsite SEO. Največ reklamacij lahko na spletu vidimo ravno za prodajne spletne strani, kar je offsite optimizacija spletne trgovine.

Tudi če imamo močan offsite SEO pa še vedno moramo nekaj narediti glede onsite SEO. Tukaj namreč začnemo dodajati podstrani k naši glavni spletni strani, ki so namenjene člankom, novicam in drugim stvarem, ki jih lahko posredujemo preko besedil.

Pohištvo123.si pisarniški stoli je odličen primer porazdelitve vsebine na svoji prodajni spletni strani. Kot lahko vidimo na spodnji sliki ima ta spletna trgovina pred izdelki krateko besedilo, ki ga lahko uporabi za dodajanje nekaj glavnih onsite SEO elementov k svoji spletni strani. Spletna stran le pod tem prikaže pisarniške stole, katerih prikaz je tudi SEO prijazen. Na vrhu in na levi strani pa lahko vidimo meni do podstrani na kateri lahko najdemo še več vsebine.

optimizacija spletne trgovine

To je onsite optimizacija spletne trgovine, ki jo lahko vidimo na veliko profesionalnih spletnih strani, saj mala velikost besedila ne odvrača ali moti strank in je zelo uporabna za SEO. Podobno strukturo lahko vidimo tudi na spletni strani Bubamara.si dječja soba, kjer imajo vključen tudi gumb, da lahko stranke preberejo še več. Zdaj ima to besedilo veliko funkcij:

  • Spletna stran izgleda bolj profesionalno in daje vtis intelekta,
  • besedilo bo opazil googlov algoritem in ga upošteval pri uvrščanju spletne strani,
  • radovedne stranke bodo imele na izbiro veliko informacij za predelovanje.