Kako izvesti učinkovito AB testiranje?

ab testiranje

Verjetno ste do zdaj že slišali za AB testiranje? Neverjeten  marketinški eksperiment, pri katerem se na vašem občinstvu testirata dve različni različici vsebine, da se ugotovi, katera ima boljši učinek. V veliko pomoč vam je pri oglaševanju na spletu, saj vam da najboljše rezultate.  Z drugimi besedami, različica A je prikazana določenemu občinstvu, različica B pa je prikazana drugim.

 

Ali že veste kako testiranje dela? Obstaja 6 pomembnih korakov, kako učinkovitega testiranja.

1. KORAK: Izberite eno spremenljivko za testiranje.

Ugotovili smo, da AB testiranje najbolje deluje, če se za vsako različico razlikuje samo ena podrobnost. Za gumb CTA lahko uporabite druge besede, vendar naj bosta barva in oblika gumba enaka.

Če spremenite več elementov, ne boste vedeli, na kaj točno se je občinstvo odzvalo, ali ga je pritegnila barva ali besedilo? izberite en element in osvežite svoje spletno oglaševanje

2. KORAK: Po možnosti razdelite občinstvo enako in naključno.

Morda nimate vedno nadzora nad občinstvom, ki gleda vašo vsebino za AB testiranja, vendar lahko z vsebino, kot so e-mail sporočila nadzorujete in enakomerno razdelite občinstvo.

3. KORAK: Različice preizkusite istočasno.

Ne boste mogli v celoti zaupati rezultatom, če preizkusite dve različni različici ob različnih časih. Razen če spremenljivka, ki jo preizkušate, ni čas izdaje, naj bodo preizkusne različice na istem urniku.

ab testiranje 1

4. KORAK: Dajte testom čas.

Pustite, da vaši testi tečejo dovolj dolgo, da dajo koristne rezultate. Na primer, ne glede na vsebino, ki jo AB testirate, je nek najkrajši čas, ki ga testirate en mesec.

5. KORAK: Izmerite svoje rezultate.

Obstaja veliko meritev, s katerimi lahko ocenite uspešnost svoje vsebine – na primer stopnja obiska ene strani, stopnja odpiranja, stopnja izhodov, dejavnost in število konverzij. Izberite eno ali dve, ki najbolje ustrezata vašemu glavnemu cilju, in poglejte, katera različica deluje bolje.

Na primer, če želite meriti rezultate na spletnem mestu, lahko to najbolje storite z merjenjem stopnje obiska ene strani in stopnje izhodov

6. KORAK: Ukrepajte na podlagi rezultatov.

Uporabite, kar se naučite – tudi če je bila vaša izvirna vsebina boljša od katerekoli druge preizkušene različice. Prav tako ne naredite samo ene spremembe; naučeno uporabite  na več primerih.

V svetu marketinga, ki se vsak dan spreminja, je težko najti najboljšo rešitev, s testiranjem pa bo vse lažje. Predstavite teh 6 korakov v svoje podjetje in zasijte.

Več si lahko prebereš ? https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-do-a-b-testing.