Vsi smo zagotovo že slišali za najhitreje rastoče poslovno omrežje – LinkedIn.

Ampak ali ste vedeli, da sama platforma ponuja veliko priložnosti in možnosti ter ni le še ena družbena platforma?

 

PREDNOSTI LINKEDIN-A

Na družbenem omrežju LinkedIn imaš možnost zgraditi in izpiliti svojo osebno znamko. Na osebnem profiliu imaš namreč možnost prikazati vsa svoja znanja in dosežke ter se na ta način svoji mreži prikazati kot kredibilen uporabnik.

 

Posledično te delodajalci lahko prej opazijo, kar pomeni, da imaš možnosti za zaposlitev več. To potrjuje tudi dejstvo, da je na LinkedIn-u pogosto na voljo ekskluziven ‘bazen’ delovnih mest, ki niso na voljo na kateri koli drugi platformi. Ta delovna mesta pa si lahko ti, kot uporabnik, še dodatno filtriraš – npr. glede na željeno lokacijo dela (lahko tudi v tujii!), vrsto ali obseg dela itd.

 

V prednosti pa si tudi pred uporabniki ostalih platform na področju pridobivanja in vzdrževanja kontaktov. Prav tako pa so na LinkedIn-u zbrane vse novice.

linkedin

LinkedIn

LINKEDIN OSEBNI PROFIL

Pri urejanju osebnega LinkedIn profila moramo biti pozorni na nekaj stvari, zaradi katerih bomo v prednosti pred ostalimi kandidati.

Ena izmed njih je profila slika. Le-ta namreč predstavlja enega glavnih elementov. Pomembno je, da vas ustrezno reprezentira – da ste si na njej podobni in da je primerna vaši stroki. Na sliki imejte oblečeno nekaj, kar bi imeli tudi za v službo, običajno pa so bolje sprejete fotografije na katerih se smejete, saj tako izpadete bolj dostopni.

 

Druga, izjemno pomembna, pa je naslovna fotografija. Le-ta tudi namreč pritegne delodajalčevo pozornost. V kolikor jo imate dobro narejeno, ste avtomatsko v prednosi, saj jo veliko kandidatov LinkedIn-a pusti prazno.

 

Tretja stvar, ki jo večina uporabnikov spregleda, pa je URL. Gre se res za malenkost, zato lahko zagotovo rečemo, da ta točka toči amaterne uporabnike od tistih bolj zagretih. LinkedIn namreč ponudi nek URL vsakemu uporabniku, ki je običajno zelo dolg in poln številk. Skrajšajte ga! Večina uporabi le svoje ime in priimek.

 

V kolikor bi si želeli poglobljenega znanja na področju LinkedIn-a, priporočamo obisk tečaja digitalnega marketinga, kjer vam strokovnjaki lahko individualno pomagajo pri postavitvi dobrega osebnega profila.