Spodaj je napisan kratek povzetek kako smo (in še vedno izvajamo) digitalni marketing za spletno stran Kreal.si.

Glede na to, da nastop na digitalnem trgu (predvsem spletnem trgu) omogoča uporabo in udeležno na najrazličnejših spletnih kanalih, so spodaj opisani kratki povzetki udeležbe spletne stranbi Kreal.si, na različnih digitalnih kanalih.

Digitalni marketing s spletno trgovino

Spletna stran Kreal.si ima v okviru spletne strani, po novem izdelano in dodano spletno trgovino, ki omogoča vnos najrazličnejših produktov, hkrati pa preko trgovine podjetje Kreal inženiring d.o.o. trži tako produkte za končno uporabi (npr. otroška igrala, street work out opremo, itd…), hkrati pa tudi produtke in projekte, ki so izdelani po meri.

Zato je digitalni marketing v spletni trgovini zasnovan tako, da omogoča vnos produktov, ki imajo končno, znano ceno, kakor tudi, da lahko obiskovalci trgovine, oddajo zanimanje za produkte, katerim je ceno potrebno šele izračunati (custom made produkti).

Digitalni marketing na podjetniškem profilu Kreal inženiring (Google my Business)

Google my Business omogoča podjetju Kreal, da se svojim obiskovalcem iz spleta, v večji meri prikazuje tistim, ki produkte in storitve, ki jih ponuja Kreal, iščejo preko mobilnih naprav. Google my Business profil je potrebno najprej verificirati in zapolniti s podatki (delovne ure, slike podjetja, slike produktov, ocene (reviews strank), kratek opis podjetja, dodajanje slik, ipd… Nato pa se digitalni marketing na GMB-ju izvaja tako, da se redno na njem, objavljajo kratki povzetki novih vsebin, ki jih sicer podjetje Kreal objavlja na svojem blogu. Slednje je potrebno početi enkrat na teden.

Digitalni marketing z blogom

Na speltni strani Kreal, je zraven trgovine, omogočena tudi možnost bloganja in ustvarjanja spletnih vsebin, s čimer se pokriva t.i. digitalni kanal za blog marketing. Blog zapisi so napisani na podlagi analize dolgorepih ključnih besed, hkrati pa je pri njih pozornost usmerjena tudi v to, da so blog zapisi optimizirani po SEO pravilih, saj optimizacija spletnih vsebin zagotavlja višjo uvrščenost zapisanih blog vsebin, na iskalniku Google.

Digitalni marketing na družabnem omrežju LinkedIn

Na družabnem omrežju LinkedIn se podjetje Kreal Inženiring d.o.o. pojavlja predvsem zaradi ocene, da se na tem omrećju nahaja t.i. BTB publiko (potencialni poslovni partnerji; dobavitelji in bodoči zastopniki prodajnega programa podjetja). Po tem, ko je spletna vsebina (bodisi nov produkt, bodisi nov blog zapis), napisan in objavljen na spletni strani Kreal, in objavljen v profilu Google my Business, se objava naredi tudi na družabnem omrežju LinkedIn, hkrati s predgovorom ob objavi ter hkrati z uporabo hashtagov, s katerimi se dosega večji doseg vidnosti objave na LinkedIn-u. Ob objavah na LInkedIn-u se pazi tudi na uro in dan objave, saj tudi ta detajl pomembno vpliva na večjo vidnost objav na družabnih omrežjih.

Digitalni marketing s pomočjo email marketinga

Vse prejete kontakte in povpraševanja iz spletne strani, podjetje Kreal zajema s pomočjo različnih kontaktnih form, pri čemer je urejena direktiva GDPR in Cookie Consent, posamezni kontakti pa so znotraj baz za emailing, segmentirane glede na različna zanimanja spletnih obiskovalcev in povpraševalcev (leads). Te leadse se različno dinamično “neguje” preko email marketinga (1 krat ali dva krat mesečno) z namenom, da se jih obvešča o novostih iz prodajnega programa ali jim dostavlja uporabne in zanimive vsebine, ki spletne obiskovalce “opominjajo” na blagovno znamko Kreal.

Različne vodnike na temo digitalnega marketinga (spletna optimizacija, kako analizirati ključne besede, kako se lotiti plačljivega spletnega oglaševanja, kaj in kako deluje vsebinski marketing), si lahko ogledate na Digitalni marketing Matija Zajšek.

Oznake besedila: Digitalni marketing za spletno stran Kreal.si