teambuilding

Spodaj so napisani 3 preprosti team-building nasveti za boljše delovno vzdušje

3 preprosti team-building nasveti za boljše delovno vzdušjeUčinkovito oblikovanje skupin je eden izmed najbolj iskanih in pogosto zanimivh dejavnikov v skupnem delovnem okolju, vendar mnogi niso prepričani, kako se približati svojim prizadevanjem za izboljšanje ekipe. Čeprav obstajajo številni učbeniki za strategijo podjetij, ki ponujajo standardizirane formule in predlagajo dejavnosti, je resničnost, da je gradnja skupin veliko bolj umetnost kot znanost.

Spodaj so zato predstavljeni 3 preprosti team-building nasveti za boljše delovno vzdušje

Nasvete za team building pripravlja teambuilding agencija ETC Adriatic.

Ko vodite odnose med človekom in poskušate zgraditi zaupanje in spoštovanje, morajo biti vaše metode tako raznolike kot osebnosti, s katerimi se ukvarjate.

Namesto, da se naročite na kakršenkoli specifičen program ali podjetniško formulo, je najbolje, da odpravite nekaj večjih konceptov. Naslednji trije koncepti za izgradnjo skupin na delovnem mestu so dovolj odprti, da lahko vodijo vaše razmišljanje, ne da bi bili tako rigidni in podrobni, da bi prikrili vaše odločanje.

Preberite, če želite izvedeti, kako zagotoviti, da so vaši zaposleni del ekipe z zvezdami.

teambuilding

3 preprosti team-building nasveti za boljše delovno vzdušje

Prepričajte se, da vaša ekipa razume vaše poslovne cilje. Ne morete pričakovati kohezivnega in zavezanega prizadevanja za doseganje poslovnih ciljev, če vaša ekipa ne ve, kaj so to. Korporativni učbeniki vam bodo povedali, da opišete “izjavo o poslanstvu” in to je dober nasvet, čeprav je sodelovanje vaše ekipe pri ustvarjanju te izjave lahko odličen način za spodbujanje timskega dela, vključevanja in angažiranja (1).

Ključno je, da se ljudje v vaši ekipi počutijo udobno ob tveganjih. Člani vaše ekipe se morajo počutiti, kot da imajo vaše spoštovanje in zaupanje. Morali bi se počutiti udobno, da bi po lastni izbiri razumno tvegali, ali bi predlagali novo idejo na sestankih ali ukrepali v poslovnem poslu, ko ni časa za posvetovanje z vami.

Če se vaše osebje počuti, kot da hodijo po jajčnih lupinah ali, da morajo sprejeti vsako odločitev mimo vas, bo morala padala in vaši zaposleni se bodo počutili bolj kot delavske čebele kot člani ekipe (2).

Komunikacija je ključna! Vaša ekipa bi morala imeti občutek, da svobodno izraža svoje misli, bodisi da gre za kritike, pritožbe ali morebitne rešitve težav, s katerimi se sooča podjetje.

Člani ekipe morajo vedeti, da bodo njihova pozornost upoštevana, da bodo slišani in poslušani od šefa in ekipe, ki si prizadevata za vsestransko razumevanje. To vzdušje spodbuja jasnost in učinkovitost, saj se vsaka negotovost takoj obravnava.

Ti nasveti za izgradnjo ekipe vam lahko resnično pomagajo povečati moralo okoli urada. Če iščete še več načinov in tehnik za izboljšanje vzdušja na delovnih mestih, lahko le te najdete tudi med ostalimi nasveti na našem blogu (3).

Oznake besedila: 3 preprosti team-building nasveti za boljše delovno vzdušje